Prezentarea mea la “Conferinta Anului Viitor”

One thought on “Prezentarea mea la “Conferinta Anului Viitor”

  1. Salut si La multi Ani!
    Am urmarit prelegerea ta si vroiam sa fac si eu o estimare: nu mai mult de 0,4% vom avea crestere economica. Asta pentru ca la taxele adaugate se aduna si lipsa unui cadru de referinta privind nivelul de calcul a accizelor. Daca pana acum aveam o referinta (cursul leu-euro din 30.10) acum acea referinta nu mai exista, ceea ce inseamna ca in loc de un indicator fix, vom avea o variabila care va fi exploatata in sensul de a colora in nuante optimiste estimarile de crestere.
    M-am uitat de curiozitate la propunerile de buget pe care MF le-a facut de-alungul timpului (2009 – 2013). Un exemplu Surprinzator este ca de-abia in 2013 s-au incasat la buget impozit pe profit/venit sau TVA, sume estimate a se incasa in 2010. Iar pentru anul viitor este o nebunie!

Leave a Reply

